Ännu en ny blogg start.

Jag vet inte hur många gånger jag har startat upp en blogg och sen avslutat den 1 vecka senare. Men nu tänker jag som alla andra gånger att jag hade tänkt börja blogga igen och förhoppningsvis hålls motivationen uppe den här gången. 
Mitt namn är iallafall Amanda Johansson och jag är snart en utbildad Inredare & Homestaging konsult som jag studerar på distan från Inredningkurser.se. Jag är 22 år gammal och kommer ifrån Jönköping, bor för tillfället i Borås men flytt hem till hemstaden blir i sommar. Det är så att jag har varit bosatt i Borås i lite över ett halvår nu och jag kan väl säga att jag inte har vantrivts direkt.. Min sambo är härifrån och därför blev det att jag hastigt flyttade ner till honom då jag inte hade något för mig i Jönköping vid den tidpunkten, men nu ska jag och min fina sambo bosätta oss i Huskvarna i Jönköping, kommer att bli fantastiskt. 
Jag kommer mestadels att blogga om inredning förståss eftersom det är mitt största intresse, men det kommer även bli inslag utav lite personliga grejer och allmäna saker. Jag hoppas att ni följer med mig i bloggandet och gör så att jag kan hålla min motivation uppe. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0